Про роботу із зверненнями громадян у 2022 році
Для проведення особистого прийому громадян в сільській раді та в старостинських округах створено всі умови для можливості громадян одержати детальну інформацію відповідно до письмових заяв та звернень.
За 2022 рік до Вирівської сільської ради надійшло 4002 заяви та звернення громадян, з них:
землекористування - 66 заяв;
житлових питань – 11 (квартирний облік, потреби в наданні субвенції з державного бюджету на придбання житла для дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування);
житлово-комунального господарства – 13 (зрізання аварійних дерев, присвоєння поштових адрес, відкриття обʼєктів погосподарського обліку);
оренда – 5;
соціальний захист – 3382 (1808 – призначення пільг, 306 – субсидій, 903 - допомог, 365 – реєстрація внутрішньо переміщених осіб)
служби у справах дітей – 80 усних та письмових звернень;
надання матеріальної допомоги – 251 (16 – допомоги на поховання, 56 – на лікування деяких категорій громадян, 8 - на придбання засобів індивідуальної гігієни для дітей з інвалідністю категорії А (памперси) 3 – на ліквідацію наслідків пожежі, 200 – на виплату одноразової матеріальної допомоги військовослужбовцям);
органу опіки та піклування – 7.
З початку 2022 року за результатами розгляду звернень громадян, рішеннями виконавчого комітету надано матеріальні допомоги на лікування та на поховання деяких категорій громадян; особам, які отримують програмний гемодіаліз. Сума виплачених коштів становить 382 235 (триста вісімдесят дві тисячі двісті тридцять пʼять) гривень. Також 200 військовослужбовцям Вирівської сільської територіальної громади виплачено по 5 тисяч одноразової матеріальної допомоги у сумі 1 000 000 (один млн. гривень)
Секретарем ради та працівниками апарату Вирівської сільської ради здійснюється реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення, що надходять до сільської ради, розглядаються і надаються відповідні доручення виконавцям.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян та посилення персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний розгляд звернень проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.
Секретар ради Світлана ВЕЛИЧКО