A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Вирівська громада
Рівненська область, Сарненський район

Що таке Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України та як ним користуватися

Дата: 20.05.2020 16:27
Кількість переглядів: 221

Пенсійний фонд надає зручну можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, що впливають на пенсійні права громадянина. Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (електронна адреса -  https://portal.pfu.gov.ua) надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо. Але більш широкий спектр послуг надається зареєстрованим користувачам.

На Веб-порталі ПФУ передбачено два способи реєстрації :

Подача заяви для реєстрації на Веб-порталі (необхідно особисте відвідування органу ПФУ).

При цьому Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. Прийдіть до Пенсійного фонду та оформіть заяву. Фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду. Вам друкується розписка про одержання заяви, а також (важливо!!!) «реєстраційний код». Цей код необхідний Вам для реєстрації на Веб-порталі, отже, зберігайте його в таємниці до моменту закінчення реєстрації!

2. Завершіть реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет і вибравши пункт меню «Реєстрація» в закладці "Реєстрація за заявою". Заповніть реєстраційну форму. Звертаємо Вашу увагу, що логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять Ваших справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту Ваших персональних даних.

3. Після реєстрації на введену Вами електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження реєстрації, Ви отримаєте повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

Он-лайн реєстрація за електронним цифровим підписом (ключем ЕЦП)

Ключ ЕЦП знаходиться на будь-якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск Вашого комп’ютера) або на електронному пенсійному посвідченні (ЕПП).

Для авторизації за ЕЦП з флешки Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. На екранній формі «Вхід» в закладці «За ЕЦП» ознайомитися зі списком АЦСК (авторизований центр сертифікованих ключів), ЕЦП яких підтримує Веб-портал ПФУ;

2. Якщо Ви не маєте ще ЕЦП одного з цих АЦСК, Вам необхідно звернутися в АЦСК та отримати ЕЦП. Інформація щодо отримання ЕЦП може Вами бути отримана в Інтернеті в залежності від АЦСК, обраного Вами;

3. Після отримання ЕЦП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕЦП (закладка «За ЕЦП»).

Для авторизації за ЕЦП з ЕПП Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. Якщо Ви не маєте ще електронного пенсійного посвідчення (ЕПП), зверніться до органу ПФУ та отримайте ЕПП. Ключ ЕЦП, записаний в Електронному пенсійному посвідченні створюється автоматично в процесі підготовки Вашого особистого Електронного пенсійного посвідчення (ЕПП). Для використання ЕПП Ви маєте пам’ятати PIN-код, який встановили при отриманні ЕПП для додатку ЕЦП.

2. Після отримання ЕПП – оберіть пункт головного меню «Вхід» та виконайте перший вхід на Портал за ЕПП (закладка «За ЕПП»).

Для авторизації за БанкІД або МобайлІД Вам потрібно виконати наступні кроки:

1. Обрати на Веб-порталі авторизацію засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID).

2. Відпрацювати авторизацію за БанкІД або МобайлІД на сайті інтегрованої системи електронної ідентифікації.

Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз!!!

 

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

 

1. Дані з реєстру застрахованих осіб

Громадяни - користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати про себе відомості з Реєстру застрахованих осіб ПФУ (РЗО). Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

На перегляд надаються такі дані з РЗО:

- анкетні дані (ПІБ, дата народження, стать, місце народження);

- адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);

- дані паспорту (серія; номер; дата видачі; ким видано);

- дані страхового свідоцтва (номер; дата видачі; ким видано);

- дані електронного пенсійного посвідчення (номер; дата видачі; ким видано);

- дані про перетин кордону зони АТО - для переселенців (напрямок перетину кордону зони АТО та дата перетину кордону зони АТО);

- дані про заробітну плату особи – інформація надається по роках у розрізі страхувальників. За кожний рік додатково визначається загальна сума заробітної плати за рік та загальна сума заробітної плати, яка враховується для розрахунку пенсії;

- дані про страховий стаж особи – надаються дані про кількість днів роботи, за які страхувальником було сплачено за особу страхові внески; інформація надається по всіх роках та місяцях роботи особи.

 

2. Електронна пенсійна справа

Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, переглянути свою електронну пенсійну справу. Сервіс надається для всіх користувачів ВЕБ-порталу незалежно від форми авторизації.

На перегляд надаються такі дані з електронної пенсійної справи:

- основні дані (номер пенсійної справи/особового рахунку, дата відкриття особового рахунку, вид пенсії, орган ПФУ призначення пенсії, дата призначення);

- адресні дані (адреса реєстрації та адреса фактичного місця проживання);

- довідка по зарплаті, що врахована при призначенні/перерахунку пенсії;

- довідка про стаж, врахований для визначення права на пенсію;

- довідка про стаж, врахований для розрахунку пенсії.

 

При цьому перша виписка з пенсійної справи стає доступною для формування протягом приблизно 3х днів після реєстрації на Веб-порталі. Подальше оновлення виписки відбувається в першій декаді кожного наступного місяця.

 

3. Дані страхувальника з Єдиного реєстру страхувальників

Страхувальники - користувачі Веб-порталу мають змогу отримати про себе відомості з Єдиного реєстру страхувальників ПФУ. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

На перегляд надаються такі дані:

- код за ЄДРПОУ, назва та категорія страхувальника;

- інформація щодо надходження коштів від страхувальника (місяць та сума);

- узагальнена та деталізована інформація щодо заборгованості страхувальників щодо сплати страхового та єдиного внеску.

 

4. Звітні відомості страхувальника

Страхувальники - користувачі Веб-порталу мають змогу переглянути звітні відомості, подані до ПФУ, та стан їх обробки. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП або за логіном та паролем.

При цьому по всіх звітних відомостях, доступних користувачу, надається список звітів з таким переліком атрибутів:

- звітний рік;

- звітний місяць;

- № звіту в ПФУ;

- дата звіту в ПФУ;

- актуальність звіту;

- тип звіту;

- код квитанції – надається як посилання з можливістю перегляду квитанції щодо інформації про результат обробки звіту в ПФУ.

 

5. Всі ваші звернення до органів ПФУ

Користувачу Веб-порталу надається можливість переглянути всі звернення, подані ним до органів ПФУ. Користувач, який входить по логіну та паролю без ЕЦП, може переглядати лише свої запити на підготовку паперових документів та скарги.
Користувач, який входить на Веб-портал по ЕЦП, може переглянути всі свої звернення, подані до органів ПФУ.

При цьому по всіх зверненнях, доступних користувачу в залежності від способу аутентифікації (без ЕЦП або з ЕЦП) надається список звернень з таким переліком атрибутів:

- номер звернення;

- дата звернення;

- тип звернення;

- джерело;

- назва органу ПФУ;

- статус звернення;

- текст звернення (для скарг та запитів на підготовку паперових документів).

 

6. Запис на прийом

Засобами Веб-порталу Ви можете записатися на прийом до органу Пенсійного фонду. Сервіс надається для всіх користувачів ВЕБ-порталу незалежно від форми авторизації.

Процес запису на прийом включає:

- визначення дати та теми відвідування органу ПФУ;

- за даними графіку прийому громадян в органі ПФУ по визначеним датою та темою відвідування ПФУ формується список годин прийому спеціалістами органу ПФУ. В ньому зеленим кольором виділено вільні години прийому, червоним – години прийому, вибрані клієнтом порталу, помаранчевим – години прийому, зайняті іншими клієнтами порталу;

- вибір часу, зручного для відвідування органу ПФУ, та натиснути кнопку «Записатися на прийом»;

- отримання талону щодо відвідування органу ПФУ – кнопка «Друк талону». Наявність талону не є обов’язковою для відвідування органу ПФУ.

 

7. Заява на призначення пенсії

Для зручності засобами Веб-порталу надається можливість громадянам подати заяву на призначення пенсії. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати та подати заяву на призначення пенсії в один дотик, а саме:

- заповнити атрибути заяви на призначення пенсії;

- обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами обробки заяви;

- визначити бажання отримати електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) або паперове пенсійне посвідчення (ППП);

- додати скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви, та додатково тих документів, які користувач вважає за необхідним;

- сформувати заяву (заяви – якщо обрано необхідність одночасної подачі заяви на ЕПП/ППП);

- підписати заяву ЕЦП та надіслати її до органу ПФУ.

За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо призначення пенсії.

 

8. Заява на перерахунок пенсії

Для зручності засобами Веб-порталу надається можливість громадянам подати заяву на перерахунок пенсії. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП. Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати та подати заяву на перерахунок пенсії, а саме:

- заповнити атрибути заяви на перерахунок пенсії;

- обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами обробки заяви;

- визначити бажання отримати електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) або паперове пенсійне посвідчення (ППП);

- додати скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви, та додатково тих документів, які користувач вважає за необхідним;

- сформувати заяву (заяви – якщо обрано необхідність одночасної подачі заяви на ЕПП/ППП);

- підписати заяву ЕЦП та надіслати її до органу ПФУ.

За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо перерахунку пенсії.

 

9. Заява на внесення змін до електронної пенсійної справи

Для зручності засобами Веб-порталу надається можливість громадянам подати заяви на внесення змін до електронної пенсійної справи. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

Користувачу, що зареєструвався на Порталі ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису, надається можливість сформувати та подати заяву для внесення змін до електронної пенсійної справи.

Передбачається подача таких типів заяв:

- заява на зміну способу виплати;

- заява на зміну виплатних реквізитів;

- заява на виділення долі з пенсії у зв’язку з втратою годувальника;

- заява на поновлення виплат;

- заява про зміну стану перебування в закладах держзабезпечення;

- заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні;

- заява про зміну особистих даних пенсіонера;

- запит електронної пенсійної справи;

- заява на допризначення пенсії у зв’язку з наданими документами.

Для формування та подача заяви для внесення змін до електронної пенсійної необхідно:

- заповнити атрибути заяви на перерахунок пенсії;

- обрати (за потребою) спосіб інформування за етапами обробки заяви;

- визначити бажання отримати електронне пенсійне посвідчення (ЕПП) або паперове пенсійне посвідчення (ППП);

- додати скан-копії документів, які є обов’язковими для заяви, та додатково тих документів, які користувач вважає за необхідним;

- сформувати заяву (заяви – якщо обрано необхідність одночасної подачі заяви на ЕПП/ППП);

- заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному держутриманні;

- заява про зміну особистих даних пенсіонера;

- запит електронної пенсійної справи;

- підписати заяву ЕЦП та надіслати її до органу ПФУ.

За результатами опрацювання заяви спеціалістами ПФУ користувач на ВЕБ-порталі отримує інформацію щодо стану обробки заяви та рішення щодо внесення змін до електронної пенсійної справи

 

10. Запит на підготовку паперових документів

Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів. Сервіс надається для всіх користувачів ВЕБ-порталу незалежно від форми авторизації.

Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву - запит на підготовку паперових документів:

- виписки з системи персоніфікованого обліку;

- виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);

- виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).

Після опрацювання Вашого звернення Ви отримаєте відповідь, в якій буде вказано, коли і де Ви зможете отримати вже підготовлені паперові документи. Після оформлення документів Вам необхідно особисто прийти до відповідного управління Пенсійного фонду, маючи при собі документ, який підтверджує особу, та отримати замовлені паперові документи. Звертаємо Вашу увагу, що замовлення необхідно адресувати у орган ПФУ, в якому знаходиться Ваша пенсійна справа (для пенсіонерів), в якому зареєстрований страхувальник (для представників страхувальників).

 

11. Запит на отримання електронних документів

Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу надання електронних документів. Сервіс надається для користувачів ВЕБ-порталу, які увійшли на Портал ПФУ за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Засобами Веб-порталу Ви можете подати звернення на такі електронні документи:

- довідка про доходи пенсіонера для субсидії;

- довідки про доходи пенсіонера;

- індивідуальні відомості про застраховану особу (довідка ОК-5);

- витяг з Реєстру застрахованих осіб (РЗО).

Увага! Після заповнення атрибутів звернення обов’язково підписати звернення Вашим ЕЦП та надати згоду на обробку Ваших персональних даних.

В результаті обробки Вашого звернення Вам буде надіслано образ документу у вигляді pdf-довідки та електронний документ, підписаний ЕЦП ПФУ, який, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі ПФУ.

12. Скарги

Для зручності засобами Веб-порталу надається можливість громадянам подати заяву на перерахунок пенсії. Сервіс надається для користувачів, які увійшли на ВЕБ-портал за ЕЦП.

Опрацювання скарг та надання відповідей відбувається за стандартними правилами, прийнятими, наприклад, для паперових документів.

В процесі опрацювання скарги можлива переписка з фахівцем Фонду з питань, що уточнюють скаргу.

 

Пенсійний фонд України постійно працює над розширенням переліку електронних послуг.

Більш детальну інформацію Ви зможете отримати на Веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України ( https://portal.pfu.gov.ua).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь